به خدا زخمهء دردی که در این سینه زدی نغمهء ماست
همهء روز و شب آهسته دعایت نَفَسِ بسته ء ماست
کاش یک بار هم این قافله سالار ؛ که دل آزردهء ماست
..........به ملائک ز سر شوق بگوید "پسرک" شیعـــهء ماست
آه از غفلت ما وُ رگِ جوشانِ شما مهدی جان
وای از زمزمه ء ندبه نویسان شما مهدی جان
زندگی بی تو چه بد در نوسان مهدی جان
.............گرچه حاکم به جهان صاحب دل رستــــــــــــهء ماست
رمز یاسینِ خدا قلبِ گُل آدینه ء توست
پر سیمرغ زمان شد قلم ، آیینه ء توست
گوهر شامخ توحــــــید قدم رنجهء توست
...................که بیایی و زمین نو شود، او خستــــــــه ء ماست
صبر تنویر نگاهی به تمنای من است
شعر تفسیر صدایی به بلندای من است
خواب تعبیر گناهی به تسلّای من است
............و حقیقت خطِ چشمان تو وُ مرغکِ پَر بستــــــهء ماست
"لو نشاء لجَعَلناهُ حُطاماً" ماييم
منتظر تا تو کنی إذن یقیناً ماییم
عاشق بی سر و سامان جهیدن ماییم
........................کشتن و کشته شدن هر دو دل آوازه ء ماست........
سید رضا موسوی
22/1/91
احسنت
زیبا و شنیدنی....دستمریزاد