دوشنبه ۵ آذر
موج قافيه شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل صادق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۷۰۰۷
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
موج قافیه
چون موج قا فیه به غـزل لنگ می زنی
دیگر چرا به گوشی من زنگ می زنی
رقصـــــــــــم چگونه بیـا ید به ساز تو
سازی که هر دقیقه به صـدرنگ می زنی
گاهی به روی دامن خـود مــی نشا نییم
گاهی به صد بها نه مرا سنـــگ می زنی
دل تنگ مـی شود نه پیامی . پیا مکی ؟
این بار خنــجری به دل تنگ می زنی
با این بساط فا صله هـا صفر می شود
بازم چرا تو صحبت فرســنـگ می زنی
بازی تمام شد برو صـــا د ق شتاب کن
بیــهوده برکمنــــد غـزل چنگ می زنی
صادق
1390
گیوی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.