يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
یک:
آسمان را به خیال نمی آورند
آنان که زمین نشسته اند
گل های قالی
بی فکر آسمان
قالی نشین شده اند.
دو:
گم می شوم!
میان ازدحام خیال تو
سالهاست که تو
همچون فانوسی در شب
تنها نقطه ی امید من هستی.
سه:
تو نیستی
و دل ام پر غصه است
از قصه ی بی تو بودن
تو پر از بارانی
که می چکی
از چشم هایم!.
چهار:
بی تو
گریه نمیکنم
میان بغضی می نشینم
که همیشه مرا می گوید!
- "تو تنها ترینی!"
پنج:
تو زیبایی
مثل زمزه های عاشقانه ی یک دختر
که شورانگیزترین شعرها را
در فراق عاشق خود خواند.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون لطف دارید شما خانم حکیمی عزیز صحت و سلامت شما را آرزومندم | |
|
درود | |
|
دردد بر شما سپاسگذارم آرزوی موفقیت و سلامتی برای جنابتان در پناه حق | |
|
درود و صد درود سپاس از لطف شما پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از شما پاینده باشید | |
|
درود بر شما مهربانوی گرامی خانم حکیمی ارجمند پاینده باشید | |
|
درود و ادب خدمت استاد عزیزم جناب پارکی گرامی
باعث افتخار بنده است که حضرتعالی سروده های بنده رو مطالعه فرمودید
سپاس از شما در پناه حق
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند