جمعه ۲ آذر
عشق را با عشق معنا کر ده ای شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۶۹۱۶۰
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
غرق چشمان توام دانی چه غوغا کرده ای...
نازنینم؛ عشق را باعشق معنا کرده ای...
ماه هم غبطه خورد برماه رویت؛ غافلی...
رو گشادی بهر من خود را چه زیبا کرده ای...
نوش لعل آن لبت مستم نما ید وقت عشق...
خوبِ من این وصل را بر من مهیّا کر ده ای...
دل که سیر از آن همه دیدار تو هر گز نشد...
آتش عشق مرا هر لحظه بر پا کر ده ای...
ناز تو هر دم خریدارم بدان ای جان من...
عشوه می آیی، دلم را وه چه شیدا کرده ای...
شب که شد رویای تو هر لحظه خوابم را ربود...
صبحدم تا آمدی تعبیر رو یا کر ده ای...
چشمهایت آتش عشق و وفا و زندگی...
با نگاهت این دلم را غرق گرما کر ده ای...
دل برای دیدن رو ی تو دارد این تپش...
بهر دیدارت ولی امروز و فردا کرده ای...
#_م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهرتان استاد استکی عزیز | |
|
سپاس مهرتان بانو یوسفی عزیز | |
|
سپاسگزار لطف و توجهتان هستم جناب شیاسی عزیز | |
|
سلام و درود بر شما جناب پارکی عزیز...سپاسگزار مهرتان هستم | |
|
سپاس مهرتان جناب انصاری عزیز | |
|
سپاس جناب طهماسبی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب چرخچی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست