يکشنبه ۴ آذر
شمیم عشق تو شعری از پردیس محرمی
از دفتر بانوی مردادی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۶۹۱۳۸
بازدید : ۴۴۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پردیس محرمی
|
هر روز من از عشق تو سرشار وعطرآگین است
باتواین دفتر زندگی،هرصفحه اش زیباوزرین است
تو باگوهر وجودت چاشنے بخش هر لحظه ام هستے
طعم خوشبختے با تو ،همچو شکر شیرین است
من و توتابه ابد درجاده ے دوطرفه عشق هستیم
از آفتاب نظرتوعاشقے زمین وآسمان برترین است
تزریق آرامش و قوت قلبم حاصل یادکردن توست
مهربانم چه خوب که درسایه سارتو،دلم غرق درتسکین است
دلم از شمیم عشق تو سیراب نمے شود اے تندیس زیبایے
مے نازم همیشه به تو وقلبے که میزبان این عشق نازنین است
19آبان 97
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس از مهر حضورتان | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم از شما مهربانوی عزیز | |
|
سپاس از شما استاد | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود