يکشنبه ۴ آذر
غصه دلدارها شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۶۸۸۹۸
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
بس عبث خوردیم عمری غصه دلدارها عاقبت خون شد دل از اندوه کج رفتارها
هر ره و هر کوچه ای را سر زدم اما فقط عشق را آخر پسندیدم میان کارها
گر چه بالین بدی دارد جهان بی وفا سر به بالینش نهادم همچنان بیمارها
همچو آهویی که در دشتی خرامان می دوید شد گرفتار هجوم گله کفتارها
با نگاه یار از هر صحبتی فارغ شدیم دیدن چشمان جانان بهترین دیدارها
مهرم و بی نور رویت در جهان زندانی ام مانده ام بی پنجره در پشت این دیوارها
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون و سپاسگزارم بزرگوار | |
|
زیبا خوانده اید بزرگوار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.