Parto:
من از شدت دلتنگی ام
سخن می گفتم
و او از بالا رفتن دلار !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
وصال تو
عجب آرزوی کالی بود !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
شعرم سپید و
چشم هایم سیاه به رنگ روزگارم
و چه پارادوکس جالبی ست
موهای جو گندمی ام !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
آنقدر دیر آمدی
که از دست رفتم
در آغوش دیگری !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
گره زدم ؛
حوصله ام را
به نامه های عاشقانه ات ،
تا مرهم شود ...
زخم های عمیق نبودنت را !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
گفتم دوستش دارم ؛
هیچکس جدی نگرفت !
همه دست زدند ،
گفتند : آفرین چه شعر قشنگی !!!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
.
عشق تو
در چشمانم انقلاب می کند ؛
همراه با خطر ریزش بهمن !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
بترس از من
شاعرم !
و عاشقی را بلد ؛
میدانم چه بگویم
تا واژه ها اسیرت کنند و تو دیوانه ام شوی !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
دلبندم !
بند کفشم را می بندی
بند دلم به بند دلت گره می خورد
بهار می شود
و بند بند شعرم شکوفه می دهد !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
ای دلنشین تر از غزل !
نرگس جشمانت مستم می کند
و مژگان سیاهت عاشقم !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
من از شدت دلتنگی ام
سخن می گفتم
و او از بالا رفتن دلار !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
وصال تو
عجب آرزوی کالی بود !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
شعرم سپید و
چشم هایم سیاه به رنگ روزگارم
و چه پارادوکس جالبی ست
موهای جو گندمی ام !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
آنقدر دیر آمدی
که از دست رفتم
در آغوش دیگری !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
گره زدم ؛
حوصله ام را
به نامه های عاشقانه ات ،
تا مرهم شود ...
زخم های عمیق نبودنت را !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
گفتم دوستش دارم ؛
هیچکس جدی نگرفت !
همه دست زدند ،
گفتند : آفرین چه شعر قشنگی !!!
#مژگان_بختیاری (پرتو)
.
عشق تو
در چشمانم انقلاب می کند ؛
همراه با خطر ریزش بهمن !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
بترس از من
شاعرم !
و عاشقی را بلد ؛
میدانم چه بگویم
تا واژه ها اسیرت کنند و تو دیوانه ام شوی !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
دلبندم !
بند کفشم را می بندی
بند دلم به بند دلت گره می خورد
بهار می شود
و بند بند شعرم شکوفه می دهد !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
ای دلنشین تر از غزل !
نرگس جشمانت مستم می کند
و مژگان سیاهت عاشقم !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
کوتاه و زیبا بودند