جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
من غباری پر از دردم
روی آیینه ی ترک خورده
رد انگشتِ مردِ نامردی
بر رخِ یک زنِ پدر مرده
توی دستانِ سرد و تنهایم
لحظه ها را تمام "ها"کردم
شاعرانه ترانه میسازند
از نگاهی که دل زمن برده
روی دیوارِ خستگی هایم
عکس تو قاب میشود هرشب
واژه واژه نگاه خیره ی تو
مانده بر روی این دل آزرده
وصف تو وصف قالی تبریز
چله هایت تمام ابریشــــم
نخ کوجِی من گسسته شده
گل میخک شدم که پژمرده
جعد گیسویِ دل پریشانم
از تو گاهی نشانه میخواهد
شانه شو تا که سر نهد برتو
این غزل واژه های افسرده
چله ها را مهار کردی تو
چله هایی که بود موسم غم
تو بیایی بهار خواهد شد
این زمستانِ تلخ دل مرده
#کبرا_مینائی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار سپاسگزارم | |
|
درودها زیبا نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
سلام بانو جان زیبا نگاه شماست سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست