دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مستانه دادگر (ماهور)
آخرین اشعار ناب مستانه دادگر (ماهور)
|
دور کعبه را نگشته ام
خدا
در کشتزارهای تنم
گل میدهد
و هر شب
برایم بالشی میشود
از شب بوها
دور کعبه را
بر چهار پهلوی من و او
نقش میزنم
آنجا که شوق زائران
زار زار
حجم چشمان ما را
پر میکند
و هنوز چیزهایی هست
که لبان بی دست و پای من
برای بوسیدنشان
پوست خود را
پرواز دهند
دور کعبه را
در حلقه های باد جنوب
در لابه لای
احرام شمال موهایم
می پیمایم
وقتی
آنقدر باشد
که ساده ترین مسیر ها
در گردباد این حجاز خواب آلود
مکیده نشوند
دور کعبه
خودش دور میگیرد
بالا میآید
نفس به نفس
در تعبیر
تک به تک خوابهایم
از گیج تاسهایی که
روی تنم
به اشارتی از او
میرقصند
#مستانه_دادگر
#ماهور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.