جمعه ۲ آذر
غم غربت شعری از عظیم شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۳۷ شماره ثبت ۶۸۷۱۳
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب عظیم شفاعت
|
شب تعطیلی و عطر خوش یار
نگاه عاشقانه بهر دیدار
دلم بگرفته در غربت به یکبار
به عشق مام میهن بهر دیدار
کنون دور از وطن تنها و بیمار
پریشان حال و تنها و گنه کار
به امیدی که بینم چهره یار
به آغوشش کشم تنها به یکبار
کنم پرواز اینک سوی میهن
در آغوشم کشم من مام میهن
سر آخر بَر شمارم هر نفس را
که تا بیرون کشم تن از قفس را
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگذارم درست میفرمی فرمایید | |
|
درود و سپاس بر شما جناب میرزایی | |
|
سپاس استاد شرمنده که دیر آمدم | |
|
با سپاس فراوان خانم یوسفی بزرگوار | |
|
سپاس خانم یوسفی | |
|
سپاس جناب شهرام مودب | |
|
با سپاس از شما جناب همایون طهماسبی( شوکران) | |
|
سلام سپاس استاد چرخچی پاینده باشید | |
|
درود وسپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيباست
ايران بهشت دنياست