جمعه ۲ آذر
ایستگاه آخر شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۵۱ شماره ثبت ۶۸۴۱۷
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
آفرین
زیبا بود
حس خوبی داشت شعرت
همچنان قصه می ماند...
همه فکرم شده اینکه
بسرایم شعری
بنویسم بر تو
و تو با ناز بگویی :
عالی...
غافل از اینکه خودت
مقصد شعر منی
توی افکارم تو
توی احساسم تو
توی اشعارم تو
ماجرای دل بیمارم تو
همه تو های جهانم
تو هستی، آری
شعر من از تو پر است و
تو ز اشعارم شاد
آفرین بر من و احسنت
به اشعارم باد
حس خوب تو به شعرم
چه زیباست،بگو
تو بگو، باز بگو
حرف تو دنیاست،بگو
شعرم از حس تو جان می گیرد
تو نگوئی احسنت
تو نگوئی عالی
دل من می گیرد
شعر من در پی احساس دلم
می میرد
شاید این شعر،
ایستگاه آخر باشد
شاید این قصه ی تو
قصه ی آخر باشد
شعر من لحظه ی دیدار تورا ثبت نکرد
شاید این لحظه ی آخر باشد
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد طهماسبی عزیز سپاس که مهربانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.