پنجشنبه ۱ آذر
سراب شادی شعری از رامین مهبودی
از دفتر کبوترانه نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۱۳۲۳۱۳
بازدید : ۶۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
همه چیز زمزمه خیال بود
همه چیز سراب شادی بود
خاطراتم را
همه را قمار کردم
و یکی یکی باختم به خودم
حرف ها را
واژه واژه کردم و
عصاره ی تلخش را
قطره قطره اشک کردم
برکه ای شد شوراب
بوسه ها را
سپردم به قاصدک
تاب نیاورد و پرپر شد...
آب که چکه چکه کند آواز
باد هم آهنگی می شود غمگین
دل می سپارم به جنگل و
سر می سپارم به کوه
پاهایم لبیک نمی گویند رفتن را...
این روزها
رنگین ترین و خیال انگیزترین تصویر زندگی ام
پتوی گلبافت است و
پیرهن منتیگل
همه ی دلخوشی من
کمی شاعرانگیست
که آنهم خلاصه می شود در تو
که تو گفتی فراموش کن
و من کردم
تو چه فکر می کنی؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
۲۸ صفر رحلت حضرت رسول اکرم صلیالله علیه و آله و امام حسن مجتبی (ع) بر جنابعالی و مسلمانان جهان تسلیت باد