جمعه ۲ آذر
چند تکبیت شعری از هما تیمورنژاد
از دفتر غزلمرگی نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۶۸۱۳۹
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب هما تیمورنژاد
|
۱.
خیال عشق ریسیدیم و نفرت بافتی دنیا
اگر تن پوش ما این است صد رحمت به عریانی
۲. همچو عنقا در خودم جمعیتی دارم خموش
کُنج این ویرانه دل چون گنج خاکم بر سر است
۳. عاشقی آب حیاتی ست ز دوزخ جاری
بهر سرچشمه ی معشوق چه سرها دادیم
۴. غیر عطش آب به کامم نچکاندی فلک
شمعم و از چشم خودم آب ننوشاندیم
۵. پرنده ام که قفس را به ذهنِ من بستند
برای باورِ پرواز پر نمی خواهم
۶.سر آستین تحمل چو بخت مان کوتاست
برای هق هق مان شانه ای مهیا کن
هماتیمورنژاد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شماسپاسگزارم | |
|
درود بر شما ممنونم بابت نظرات ارزشمندتون اما به شکلی که شما فرمودید ایراد وزنی داره | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاس بابت نظرات ارزشمندتون | |
|
درود | |
|
درود بر شما خرسندم که مورد پسندتون بوده سپاس بابت نظرات ارزشمندتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تکی بیتهای زیبایی خواندم