سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        وصیّت ...

        شعری از

        محسن نظری

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۷ شماره ثبت ۶۷۹۰۸
          بازدید : ۵۶۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن نظری

        بوسه هایت خانمان سوز است ... جامِ باده نیست!
        شعله ور کن ، اعتیادی را که تَرکَش ساده نیست
        هر که نامَت را بگوید ، بر صلیبش می کِشند ...
        کشته ی چشمانِ تو ، هرگز به خاک افتاده نیست!
        عشق ، یک جنگ است ، جنگی ناگهانی ، بی خبر!
        شب شبیخون می زند ، ... وقتی دلت آماده نیست
        تا که برگردی ، ... دو رکعت شعر نَذرَت کرده ام!
        سر به کاغذ میگذارم ، جایِ من سجّاده نیست
        بعدِ من هر کس تو را بوسید ، ... اگر شاعر نشد ،
        این وصیّت را به یاد آور ...که انسان زاده نیست!
         
        #محسن_نظری
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸
        درود بزرگوار
        غزلي ناب و زيباست خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۱۵
        درود بر جناب نظری گرامی
        بسیار زیبا و نغز
        خندانک خندانک خندانک
         موسی عباسی مقدم
        سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۳۶
        درود بر دکتر عزیز زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک
        عظیم شفاعت
        جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۳۶
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمدرضا کوزه گر کالجی
        دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷
        سلام
        الحق که زیبا سرودید.
        یا حق
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0