يکشنبه ۴ آذر
امپراتورها در سازمان ملل شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶ شماره ثبت ۶۷۸۲۳
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
نام اثر: امپراتورها در سازمان ملل!!
قالب:نیمایی
موضوع:طنز
*****************************************
حرفهایی چه قشنگ
مردمی در مجاز سرخوش و مست
من درونم امپراتوری!
تو درونت امپراتوری!
با منش های امپراتوری
یک پیاده از میان ما
می رود تا به سازمان ملل
حق دنیا گذاردش کف دست!
مردمی از خوشی خفه گشته
با سلام و دعا به همراهش
بعد پایان اعتلای سخن
کل دنیا طنین شد از کف و دست
بلا تشبیه.....!!
یاد آن قورباغه افتادم
که ابو عطا نمی دانست
رفت اندر کلاس موسیقی
ساز قانون گرفت و سربالا
قطعه ای زد به مایه های نوا
کرک و پشم از نقاره ها بنشست!
970704
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر خانم باقرزاده عزیز | |
|
درود جناب طهماسبی سپاس که هستید و اعتنا میکنید | |
|
بله درست میفرمایید فرهنگ هنرورزی امروزی به موسیقی جاز و بلوز و شعر ها به شمع نیمه سوز رسیده دیگر عمق ندارد بلکه اقیانوسی است با دو بند انگشت به تهش میرسی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام،خنده ي تلخي داره
خنده ي تلخ من از گريه غم انگيز تر است
توو اوج....