جمعه ۲ آذر
تازیانه زایش شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سایۀ سکوت 1 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۰۳:۲۲ شماره ثبت ۶۷۷۸
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
اشک ِ سرخم
چراغان می کند هر شب
تمام ِ جاده های حسرت را
تا نوری باشد
گذرگاه بودنت را
2
کاش عقربه ها می شکست
ثانیه ها می ایستاد
زمان می مُرد
آن لحظه ای که
من و تو بودیم و دیگر،
هیچ...
3
در عمق ِ چاه ِ چشمانت
سیاه چاله ای ژرف،
بی تعادل ترین
فریاد هایم را
با تازیانه ی زایش ِ درد
به ورطه ی بی انتها ئیش
می کشاند...
4
در جاده ی شوم ِجدایی
شلاق ِ زایمان ِ غم،
نشخوار می کند
تمام غرورم
و اعتیاد ِ انزوایم را
در افق دیدگانم،
می کاود و
عریانی ِ نبودنت را
در عمق ِجاده ی تنهایی ام
به رخ می کشد...
زیبا آصفی(آمــین)13/اسفند/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.