جمعه ۲۵ آبان
...ببار باران... شعری از زهرا وفائی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۸:۴۷ شماره ثبت ۶۷۷۳
بازدید : ۱۶۳۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب زهرا وفائی
|
ببار باران!...،ببار!...
...
ببار !...بر زلال دل ،...نجابت نگاه،... تقدس عشق،...
... معراج صدق،...عروج خلوص
...بر عهد،...بر قسم ...
...ببار باران،تو...ببار...!
هر قطره!..یک نغمه...!...یک سوگند!...
هر نم!...زدودن یک غم!...قرار یک دل...!...شکفتن یک عشق!...
هرنم!..هر قطره!...تطهیر یک نگاه،...تطهیر یک نگاه!...
...پس ببار باران!...ببار...
بنام معرفت عشق ببار!...
بنام قرار دل...
بنام عهد ومهر...!
ببار!...
از امروز ترانه ام ،پیام دوستی با باران...
بر دل وترانه ،...ببار باران!...
ببار!..
................................
پاسخم باش بر رهگذر!...
که در گذرم از این میسر سخت!...
تنها تطهیر یک نگاه،...یک دل،...بهانه ام بوده وبس!...
...پس ببار باران!...بر دیدگانم توببار!...
...بردلم تنها توببار.!..تو!...
ای مقدس ...ای مطهر!...
باران!
تنها تو ببار..!.
تو...!
(زهرا وفائی1391/2/22غروب چمعه...شب ولادت بانوی دوعالم)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین قلم زده اید