سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      باور نکن

      شعری از

      مجید خوش خلق سیما

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۶۷۶۰۱
        بازدید : ۲۴۳   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجید خوش خلق سیما
      آخرین اشعار ناب مجید خوش خلق سیما

      گریه ام را ای حسین(ع) باور نکن ، من ز شمرِ خیره سر کافر ترم.
      آه و افغان در عزایِ خود کشم ، از تمامِ کوفیان غافل ترم.
      کینه و نفرت رفیقِ هر دمم ، لحظه هایم غرقِ در رنگ و ریاست.
      شامه تیزم به دنبالِ لش است ،دستِ جورم ، جوهرِ قلبم سیاست.
      من هنوزم با حقیقت دشمنم ، هر نفس آزاده ای سر می زنم.
      بهرِ ارضایِ هوس هایِ پلید ، چشم بسته من به هر در می زنم.
      با دروغ و حیله زاری میکنم ، تا بگویم از تباری دیگرم.
      لیکن از هر فرصتی سودی برم ،کاروان را با جهازش می برم.
      در سپاهِ شامیانم من هنوز ، رهروِ شیطان و آقایم یزید.
      اعتقادم بی گمان این مصرع است ، گردنِ پروانه را باید گزید.
      دین و ایمانم شکوه و سیم و زر ، من غلامِ تخت و جاه و زیورم.
      از برایِ یک دو روزی سرخوشی ، من زمین و آسمان را می درم.
      گریه ام را ای حسین(ع) باور نکن ، من خودِ شمر و یزیدِ قاتلم .
      ای حسینِ(ع) فاطمه(س) شرمنده ام ، در صفِ دیوانِ اهلِ باطلم.
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۸:۳۷
      سلام جناب خوش خلق سیما
      بسیار زیبا و روان و قابل درک
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ۲۱:۰۵
      درود بر شما بزرگوار و نیک سرشت......مستدام باشید
      سپاس از شعر ارجمندتان

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2