جمعه ۲ آذر
ماندگاری شعری از یحیی بزرگی پور
از دفتر قلم نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۶۷۴۰۷
بازدید : ۶۷۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب یحیی بزرگی پور
|
با عشق ریشه جهل ، دانا شود
در پای بست بماند و مانا شود
بکاریم نیک و بر ما ، جانا شود
پندی به آیندگان و خوانا شود
|
نقدها و نظرات
|
نبودت تیشه بر جان و خوابم زده بیرون نروی ز این دل ، زخمم زده
یحیی
خورده بر شعرت ، خودنمایی بود کمبود شهرت اما ، بی نوایی بود
یحیی سلام بانوی گل واژها مخلصیم و ارادت خاتون محترم | |
|
سلام مخلصیم و ارادتمندیم قربان | |
|
حضورت آرام و واژه پرداز است فریب دنیا مخور غلط انداز است یحیی سلام سالار مخلصیم و ارادت | |
|
سپاس هااااا مرسی و افرین به توجه شما خاتون محترم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود