يکشنبه ۲۷ آبان
سایه ی سکوت شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر رنج طلوع نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۶۷۱۳۲
بازدید : ۶۷۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
به ایست
تا هجوم فاصله ها
تو ای
بر آمده
از خاموشی
که عقاب سکوت ام
نرم می چرخاند
سایه اش را
بر فراز عاصی ترین
کلاغ روزگار
----------
شعر از: صحبت
|