يکشنبه ۲۷ آبان
دیوانه کن مهتاب را شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۴ شماره ثبت ۶۶۸۸۷
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
بر رخت دستی بکش دیوانه کن مهتاب را
گیره از مو باز کن محصور کن شب تاب را
ریزه ریزه خنده کن در زیر تاب خرمنت
مست کن با خنده ات این عاشق بی تاب را
چشم هایت موج آتش، رنگ سرخی از غروب
پس بزن چشمک ، رها کن شعله ی در آب را
رقص کن با ناز و غمزه ، ای کمر باریک من
در نمازم آمدی آوار کن محراب را
مهربانم! بی صدا در خواب من گم می شوی
کاش بیدارش کنی این خسته ی در خواب را
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما،سپاس از توجهتان،برقرار باشید | |
|
درود برشما،سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درودها برشما استاد عزیز،سپاسگزارم از توجهتان،برقرار باشید | |
|
سلام قشنگم،ممنون از توجهت،زنده باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست