جمعه ۲ آذر
محو دریا گشته ای ساحل فراموشت شده شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۶۶۷۴۸
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
رامین:
محو دریا گشته ای ساحل فراموشت شده
خوانده ای از "حافظ" و" بیدل "فراموشت شده
در هیاهوی ظهور عشق های ساعتی
میپری با هرکسی یک دل فراموشت شده
منطق من عشق میخواهد حساب تو هوس
میکنی تقسیم دل حاصل فراموشت شده
چند روزی با دلم گرم هوس بازی شدی
این به هم خورده پازل،، کامل فراموشت شده
از وفا دم میزنی با عشق و...گل هایت ولی
قصه ی چوپان غافل فراموشت شده(چوپان دروغگو)
قایقی بودی شکسته قلب من شد مرهمت
سوی دریا میروی ساحل فراموشت شده
۹۷/۵/۰۹
رامین محمدیار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست