جمعه ۲ آذر
پرنده شعری از آرزو نوری
از دفتر با تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ۰۸:۵۵ شماره ثبت ۶۶۴۸۷
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
پرندگان از این دشت رفته اند
تنها یکی مانده
خیال تو!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
بسیارعالی
خیالت
پرنده ای است سمج
که هرروز مرا
به آسمان خاطرات
می کشاند!
بداهه
جمیله عجم