دوشنبه ۵ آذر
اولا بيلمز شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل صادق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۶۶۴۸
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
حاجعلي صادقلو /بئش چيلّه بولوتدان دوشه نيسان اولا بيـــلمز
بئش چيلّه بولوتدان دوشه نيسان اولا بيـــلمز
بيرشاخه گوليلن كي گولستـــان اولا بيـلمز
شور يئرده گوررسن چــــــمن و گل بيتيرنمير
شايد ده بيته گوللــري الوان اولا بيـــلمز
باغدا اوخوماق بولبولون عشقينده يازيلميش
بايقوش كي گليب مرغ خوش الحان اولا بيلمز
قزوين کي تاپيب عالم صنعت ده مهـــــــارت
هر ايش گـــوره آخرده صفــــاهان اولا بيلمز
دريـــايه دوشر يئل ائــــــدر امواجي هراسان
بيــــر گولچه سودا موجيله طوفان اولا بيلمز
هر آن آچيلير سُفره دئيير واي دده قارنيم
هر گون کي بو ماطباخدا فسنجان اولا بيلمز
بو توپراقا باغلانميشام اولسمده آجيــــمدان
دنياني منــــه وئرسه لر ايران اولا بيـــلمز
گئـــج گلدي او مرهم کي مريضه گتيرردين
يار گلمسه داي درديمه درمان اولا بيـــلمز
واردير هاميدا صورت و سيماده گوزلّــيک
هر گوزده گـــــوزل يوسف کنعان اولا بيلمز
داغدان سوزُولوب قارلي قرو گلرون اوسته
بلبل ده بو ماتـــم ده نــواخوان اولا بيلمز
هاي ايستيـــورم شعري يازام من شعرا تک
شـــــاعيرده دوزون يازماسا انسان اولا بيلمز
محکــــم دايانيب سوزلريمي خيردالايارسان
به رک اولماسا گر،داشدا دگيرمان اولا بيلمز
اوچ کلمه يازيب فکر ائلمه شاعير اولوبسان
اسگيک بيچيليب عمّه مه طومان اولا بيلمز
شمشير کيمين کسمسه سوز ارزشي يوخدور
هر پاســـلي دمير خنجر زنجـــان اولا بيلمز
بيـــــــر شانه دولاندير او قرا تللره جانا
دائـــــم قره گوز زلفده پنهان اولا بيلمـــز
عشقيــله ازلدن کسيليب قول و قراريـــــم
باش وئرمه سه کيم مخلص جانان اولا بيلمـــــز
صادق سن اگر معرفتون اولسا گئـــــــدرسن
هر کس دايانا شـــاعر دوران اولا بيـــلمز
|
تاریخ انتشار: 1390/10/1 |
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.