جمعه ۲ آذر
درعرش همان بودم و در فرش همينم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۱۴ شماره ثبت ۶۶۱۹
بازدید : ۸۵۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
تقدیم به استاد فرزانه ترمک بزرگوار
درعرش همین بودم و در فرش همينم
دنبالِ بتي لاله رخ و ماه جبينم
ديوانه يِ چشمانِ سياه تو نبودم
در روشنيِ چشمِ تو ديوانه ترينم
در ميكده و دِيرِ تو يا دوزخ و جَنَّت
پيوسته پيِ ابروِ پيوسته خَمينم
من در كِش و قوسِ قَزحت رنگ به رنگم
من با خَمِ زلفينِ تو پيوسته قرينم
در گرد و غبارم همه در خواب خمارم
دنباله ی دامان تو بر روي زمينم
اين محسن اگر حُسنِ تو كم گفت ، ببخشا
در عرش همین بودم و در فرش همينم
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.