يکشنبه ۴ آذر
گوش مرا بگیر سکوت تو شنیدنی تر است شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۶۵۶۹۴
بازدید : ۷۰۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
یک
دو
سه
پنج
کسی نیامد!
روی نمودارِ آذرخش،
نقشِ زرتشت را من ایفا می کنم!
با لباده های زیبای "سرخ" به جای حریرهای "سیاه"
کتابِ تان را بر "دار" کنید!
"قلب" خاک می ترسید
"دل" در آن فرو می شد
با پاکی اش در معاشقه بود از "کبودِ یک پندار"
غرّشِ دور دستِ شکیبایی...
هاج و واج بیخِ گوش من می کشد فریاد!
بیمِ آشوبی رفت و آمد تا لبِ سیگار
و غروب...
لبۀ کلاهش را پایین کشید
ح . رزاس
* گوش مرا بگیر سکوتِ تو شنیدنی تر است - ۹۷٫۳٫۱۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود