يکشنبه ۴ آذر
قایق شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۴۹ شماره ثبت ۶۵۶۰
بازدید : ۱۳۶۸ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
آرامشم را
به هم می زند
رنگ آبی دریا!
وقتی چشمان
مضطرب تو رامی بینم
بایددر خیال خود قایقی ساخت
که در حقیقت همه غرقند و..
از خود بی خبرند.
27/4/2012 سوئد- استکهلم
دوستان عزیز خواهشی از شما عزیزان دارم قبل از اینکه برای این حقیر کامنتی از سر لطف و محبت ثبت کنید به دیگر عزیزانی که شعرشان در پائین تر صفحه قرار دارند سر بزنید واز لطف و محبت خودتان این عزیزان را محروم نکنید.
اگر نقد کنید که بی نهایت ممنون می شوم
دوستتان دارم فراوان
ا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.