جمعه ۲ آذر
توام به يادمي؟ شعری از ایرن قيدي
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۲ شماره ثبت ۶۵۵۸۱
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب ایرن قيدي
|
هروقت كه دلگيره
گريه م كه ميگيره
هوا كه ابريه
چشمم كه اشكيه
هروقت لب دريام
شب هايي كه تنهام
وقتي رو لب خنده
با بغضم هم رنگه
وقتي كه دلسردم
توي غم و خندم
ياد تو ميفتم
ياد توام هردم
تو غروبايي كه
چشمم به راهته
تو لحظه هايي كه
دل بي قرارته
توي شبايي كه
دل من غمگينه
وقتي كه منتظر
به راهت ميشينه
وقتي دلم گيره
يا فكرم درگيره
وقتايي كه دلم
بهونه ميگيره
توام به يادمي؟
يا بي قرارمي؟
توام به يادمي؟
يا بي قرارمي؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از مهر بي كرانتون 🌹🙏 | |
|
درود و سپاس فراوان از لطفتون 🙏🏽🌹 | |
|
سلام و درود بسيار سپاسگزارم بابت راهنمايي و لطفتون 🌹🙏🏽 | |
|
درود بسيار سپاسگزارم از مهربانيتون 🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است