جمعه ۲ آذر
دلم گرفته شعری از ایرن قيدي
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۶۵۴۹۸
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب ایرن قيدي
|
دلم شكسته اي خدا
تو اين شبا چه بي صدا
غماي دنيا شده كوه
نميكنن منو رها
مگه گناه من چي بود؟
فقط بهم بگو چرا؟
دلم يه دنيا غم داره
شب كه ميشه ماتم داره
از همه دنيا بريده
اما يكيو كم داره
يه دست واسه نوازشم
كه واسه غم مرهم داره
عجب اوضاع قاراش ميشه
شب همه چي تو تشويشه
همش ميگم چي بود چي شد!
همش تو فكرم چي ميشه؟!
من كه دلم پاكه خدا!
پس چرا قلبم آتيشه؟!
از همه كس دست كشيدم
از كس و ناكس بريدم
دلم شده درياي خون
از خودي ها بدي ديدم
هيچكي نبود دلش باهام
از آدمات نا اميدم...
ديگه دلي واسم نموند
غريب و آشنا منو روند
تا كه دلم آروم شدش
يكي سريع فاتحه خوند؛
براي قلب بي كسم
برا كسي كه كس نبود
عجب غريب و بي كسم
به هركسي كه ميرسم؛
تو اين روزا زياديشم
بريده راه نفسم
آهاي خدا بگو فقط
چرا به تو نمي رسم؟
ايرن
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بابت لطف و نظراتتون 🙏🏽🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست