جمعه ۲ آذر
فراری شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۴ شماره ثبت ۶۵۳۵۳
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
فراریم فراریم عاشق بیقراریم
منتظرِ یه حادثه مثل یه رود جاریم
تو یادگار بوسه ها تو یادگار عکسها
لرزشِ دست من چه تار، در عکس یادگاریم
خون شده قلب بی کَسم در شکن زلف سیاه
شانه به زلف خود زدی زخمه به زخم کاریم
ساکتِ خوب ماندنی راهی شام ظلمتم
نیا به سمت من بمان!من از خودم فراریم
شبپره ای بدون نور شبزده ای سوت و کور
شامِ غریبان دل من ناله و آه و زاریم
کوچ تو قبله گاه روز سایه تو نیاز و سوز
کوی به کوی راه به راه همسفری که داری ام
مثل سراب، مثل وهم ،مثل سکوت مطلقی
پرده بدر هجوم شعر خسته ز پرده داریم
مثلِ عبور باد باش میان کوچه های خواب
کنار من بشین ببین شبای زنده داریم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبابود