يکشنبه ۲۷ آبان
شیهه ی زمان شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر رنج نور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۶۵۲۶۸
بازدید : ۶۸۹ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
----------------------------
|
|