جمعه ۲ آذر
بی تو پیش چه کسی حس مردی بکنم؟ شعری از شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۶۵۱۹۹
بازدید : ۲۹۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
بی تو پیش چه کسی حس مردی بکنم؟
❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎼🎼🎼
بی تو از پنجره ها
حال تو را می پرسم
در پریشانی شب
در دل پر طپشم
حال مردم خوب است
حال من آشفته
پس کجایی ای دل
که بنالم از عشق
که بگویم رازم
پس کجایی ای عشق؟
من کجا خواهم رفت ؟
اگر از آغوشت
بکنم خود را دور
به چه کس دل بندم ؟
به که خوبی بکنم ؟
به که گویم لیلا ؟
و برای چه کسی
من بگویم معشوق ؟
پیش بازوی چه کس
حس مردی بکنم ؟
پیش روی چه کسی
گیسوانم بافم ؟
پیش لبخند چه کس
باز لبخند زنم ؟
پیش قلب چه کسی
درد خود را گویم ؟
و به چشم چه کسی
باز من زل بزنم ؟
و به پشت چه کسی
باز من تکیه زنم ؟
یا که رویش بوسم ؟
بی تو از روی خودم
خون ز لب می ریزد
دستهایم سرد و عرقم سرد شده
اشکهایم مرداب
زخمهایم عالی
و چه کس می داند
که تو آن قبله جاری شده ای
بی تو از برگ بهار
فصل مردی خواهم
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شاعرگرامی گواراتون باشه | |
|
درود بر خوانش زیبای شما زیبا خواندید شاعرگرامی | |
|
درود زیبا شما هستید بانو | |
|
درود سپاسگزارم استاد پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و شورانگیز بود