جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
( ماه شب شعبان )
السلام علیک یابقیه اله الاعظم یاصاحب الزمان عج
تقدیم به ساحت مقدس ونازنین قطب عالم امکان محبوب جانان حضرت مهدی عج
باشدکه مقبول افتد
ای جلوه ی یزدان
ماه شب شعبان
خوشبوگل نرگس
مستی ده مستان
سلطان جهان وکرم وجود واحسان
ای جان جهان به جهان خوش آمدی
گل باغ احمدی
ای خسروخوبان
وی جنت ورضوان
توچراغ رهی وکعبه ی ایمان
هم معدن عرفان
ای آخرین حجت حق
تنهاتویی مرحم ودرمان
ای جان جهان به جهان خوش آمدی
میوه ی دل زهرا وعلی
ای حافظ قرآن
وی مونس جانان
سردفتری وبهارعشاق
هیبت توهست چون شه مردان
ای شادی باران
جانم به فدایت
تویی آن لوء لوء ومرجان
ای جان جهان به جهان خوش آمدی
حجت حق عشق سرمدی...
اللهم عجل لولیک الفرج
بهاالدین داودپور.بامداد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاد بود و دلنشین
پیشاپیش نیمه شعبان مبارک
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم