شنبه ۳ آذر
کم آوردم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۶۴۳۶۵
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
ای خدا رحم کن کم آوردم
داغ از باغ آدم آوردم
روز من صرف شور بختی شد
چه بلایی فراهم آوردم
می کنم اعتراف و می دانم
از بهشتت جهنم آوردم
شاهد نا توانی ام آهست
اشک کور ازمحرم آوردم
گم شدم در تعصّب و افراط
ماتم از بسکه ماتم آوردم
به نشاط عبث شدم مشغول
خسته ا ی نا مکرم آوردم
از برای فریب خلق خدا
فلسفی های محکم آوردم
پُرم از واژهای نامانوس
دفترِ شعر بلغم آوردم
پَرت افتاده ام نمی دانم
از کدام آیه پرچم آوردم
دفترم دفتر خیالات است
صورتِ گنگ ومبهم آوردم
گفته ای باز آی بر گشتم
مجرمِ پیر قد خم آوردم
|
نقدها و نظرات
|
درود سلام بر دوست گرامی ام جناب انصاری عزیز متشکرم از حضور و ابراز محبت شما عزیز و سربلند باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیبایی امروز سعادت شد از دفتر ارزشمندتان بخوانم مدتیست به درخواست بعضی دوستان درگیر کانالها شده ام وقت کمی دارم این است که دیر خدمت می رسم
موفق باشید