جمعه ۲ آذر
دروغ شعری از غلامعلی بهروزی
از دفتر شیراز من نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ۲۰:۲۹ شماره ثبت ۶۴۱۶
بازدید : ۱۰۶۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب غلامعلی بهروزی
|
به نام خدا
نگران بود خدا ،
به چه رنگی شده این واژه ، دروغ
عالمی بود ، صداقت ، تو بگو گنج سفید ، به بلندای شکوه
گوهر عشق ،
صداقت شده در حصر ، پس دیوار دروغ
محنت و رنج کشیدن ، شده عادت ، همه آه
ظلم بر عشق خدا ، زدن سیلی ظلمت ، به صداقت ، تا کی ،
این همه مهر سکوت ، بز اخوش ، سر تعظیم و ارادت ، تا کی ،
همه چون قند به زهر است ، دروغ
مگر این عشق ، وفا را به دل حسرت دنیا نبرد
بشکنید این همه زنجیر و دروغ
چو پلید است، نگویید ، نه ، نشنوید ، باز دروغ
همه در ظلم ، درستی شده مهجور ، و ریا
نگران گشته خدا ،
نزنید این همه شلاق ، به این پیکر زیبای نحیف
نکنید خاک به چشمان مروت ، به دروغ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.