مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
اهل بیت ( 13 )
جِلوه ای کرد رُخَت ، آینه مَسحورِ تو شد
صوفی از جامِ لبت ، مِی زد و مَخمورِ تو شد
حُسنِ رویت که تَجَلّی گهِ اَوصافِ حقَ است
به جَمالش همه در شَعشَعه مَحصورِ تو شد
تا اشارت زِ قَلم گردشِ پرگار گرفت
لوح مَحفوظ به ثبت آمد و مَسطورِ تو شد
ای که با اسم خدا ، نقطه ی « با » آمده ای
خلقت آغاز ، به سردفترِ مَنشورِ تو شد
فَلَک از طاعتِ چرخش ، نه به خود راه بَرَد
حُکمِ تقدیر و قضا ، دَر یَدِ مَقهورِ تو شد
آمدی کعبه تو را ، در دل و بَر دیده نهاد
عالم از یُمنِ وُرودَت ، همه مَسرورِ تو شد
صَحنِ بیتُ الحَرَم از آمدنت ، جان بگرفت
آن عَدو از قَدَمَت ، صورتِ مَنفورِ تو شد
رَستَخیز آمد و هنگامه ی بَلوا که رسید
حَشرِ پیوندِ دو عالم ، همه مَحشورِ تو شد
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
این سروده دارای فایل صوتی است
خوانش : جناب صادقی
نقدها و نظرات
سلام و درود بانو
آرزو نامداری
سپاس از لطف و محبتتان
مهرتان پایدار باد
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست