جمعه ۲ آذر
رنسانسِ ذهن شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۶۳۹۰۴
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
309 - رنسانس ذهن - 1396/12/26
در تکرارِ روز های سردِ زندگی
آرام و صبور و بی صدا
سبز میشود
لحظه های زرد
روزی اما
ساعتِ شنی حیات
معکوس میشود
در ذهنِ انسان ها!!
#حسین_زرتاب
بهارانِ روزهای نو بر همه نواندیشانِ عرصه علم و هنر و اندیشه
خجسته و خرم باد
خسته از
جنگ و خشونت ،
تبعیض و بی عدالتی ،
جهل و بیداد ،
و
فساد و گمراهی
از دوستِ بزرگِ انسان ها طلب می کنیم
برای همه مردمِ جهان
بویژه کشورهای
آشوب زده
فقر زده
و جنگ زده خاورمیانه
عدالت و صلح و آزادی را ،
امنیت و اخلاق و انسانیت را
خدایا سال نود و هفت هجری از هزاره سوم میلادی را یک گام
هر چند کوچک
با همتِ مردم
بسوی این اقالیمِ به ظاهر دست نیافتنی رهنمون بفرما
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از لطف همیشه شما شاعر بزرگوار امیدوارم سال نو برای شما قرین موفقیت در عرصه شعر و اندیشه باشد | |
|
سلام دوست گرانمایه متشکرم از حضور سبز شما قلمتان در بهاران شکوفا معطر و آزاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیار زیبا سرودید
سال نو مبارک
الهی، سالی سرشار از خوبی پیش روی داشته باشید