جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
برای پروین اعتصامی
💚❤️💚❤️💚❤️💔💔
و تو بی من رفتی
چه غریبانه در آغوش زمین، خوابیدی
مثل یک دختر زیبای پر از حس و خیال
و تو بی من رفتی
هر شب از پنجره شعر، تو را می نگرم
من به اشعار تو ایمان دارم
می توانم همه فکر تو را بنویسم
روی یک شعر دراز
روی قالی خیال
من پر از احساسم
روح من ، خسته ولی با تو به جوشش آید
قلمم رنگین نیست
کاغذم ، رنگین است چون تو بودی با او
ای تو زیبایی هر شاعر زن
اختر چرخ ادب
گوهر بحر ادب
نام تو پروین است
خوشه ای از احساس
نام من روح شده روحی از جنس غزل
با تو من ، زندگی ام خوبتر است
شعرهایم خوب است
من به سوی تو دگر می آیم
لحظه ها می گذرند
پشت این دریاها
پشت این شعر بلند
پشت این فال قشنگ
یک نفر پشت در است
او همان پروین است
آمده تا غزلش را ببرد
می دهم دست به او
می روم تا بر عرش ملکوت
و من آنجا چون تو
شعر زیبای خدا می خوانم
و تو چون ، طائری از سوی ادب
سوی من می آیی
و تو بی من رفتی
سرد و آهسته و دور
با تن بیمارت
با همان حس جوان و نازت
پر کشیدی رفتی
و چه آسوده تو در خواب قصاید رفتی
و تو بی من رفتی......
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگزارم از خوانش زیبایتان با آرزوی توفیقات روز افزون | |
|
درود بر شما شاعر گرامی متشکرم از نظر لطفتان و خوانش زیبایتان بنده نیز عید نوروز را خدمت شما شاعر بزرگوار تبریک عرض می نمایم | |
|
سپاس از توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.