جمعه ۲ آذر
عشق من شعری از رامین محمدیار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۶۳۳۲۴
بازدید : ۵۵۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب رامین محمدیار
|
😍😍😍😍
چشمهــــایش مهـــربانیــها نثــــارم میکند
چشمکش مسرور این حالِ خُمـــارم میکند
💐💐💐💐
غم اگرلــشگـر بَـرانگــیزدبــــسوی قلب من
میِکـــــشدانــــدربغـــل، زوداِستتارم میکند
💐💐💐💐
تا كه از در مـــیرسد،، بــ.ـوسی ز لبها میزند
دستهــــــــابرگــــردنُ کـــولی سوارم میكند
💐💐💐💐
درخـــــــیابان وعروسی چادری دارم به سر
موی اگر بیــرون زَنــم اوسنـــــگسارم میکند
💐💐💐💐
چشــم هیـــزی گربیـــاندازدنگاهی سوی من
میشـــودپــــروانه ام، انـــدرحِـــــصارم میکند
💐💐💐💐
عاشقم هست و فدا گردم به عشقش هر زمان
لحـــــظه ای گــــراونبـــاشدبیـــــقرارم میکند
رامین
١٢٧٩٥
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از حسن نظر شما بانوی عزیز شعر از زبان زن نوشته شده بقیه ابیات هم معلومه تا که از در میرسد ..... کولی سوارم چشم هیزی گر نگاهی معمولا مردا غیرتی میشن وچشم های هیز متوجه زنان است از لطف شما هزاران بار ممنونم | |
|
ممنونم از لطف شما استاد عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود
فقط این بیتش
درخـــــــیابان وعروسی چادری دارم به سر
موی اگر بیــرون زَنــم اوسنـــــگسارم میکند
فقط اینجا اززبان مرده یازن
مردکه چادرسرنمی کنه یا شایدهم طنز بود!