جمعه ۲ آذر
شب بی حوصله شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۲۵ شماره ثبت ۶۳۲۸۵
بازدید : ۳۶۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
شبِ بی حوصله ام مثلِ سحر باش بیا
از همه عالم و آدم بی خبر باش بیا
حسِ مهتاب و گلِ تازه یاسم باش وُ
از همه دشت و دمن برتر و سر باش بیا
زیر باران مگه بی یادِ تو هم میشه نشست؟
مثلِ من عاشقِ دیوانهِ تَر باش بیا
زندگی کن مثل رود جاری باش
سیل طوفان زده زیر و زبر باش بیا
شعر من لحظه بیتابی پنجره هاست
شاه بیت غزلم باش تو در باش بیا
من سلام ساده گل به شبم
شب سلام ساده گل به بر باش بیا
موج در موج هوا زمزمه بیداریست
خواب تبدار پر از شور و شرر باش بیا
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما خیلی ممنون از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود