يکشنبه ۴ آذر
بیابانم شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۶۳۲۳۸
بازدید : ۸۱۹ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
مـن از ایـن چــاهِ نفسانی هراسانم هراسانم
دلیلِ حــرص و آزش را نمی دانـم نمی دانـم
.
چه تاریـک و نـم و سردست دیوار ریاکاران
از آن کـــاخ ربـاخـواران پریشـانم پریشـانم
.
چرا باران نمی بـارد هوا که پر مه و ابرست
از ایـن صبــر و نبـــاریدن بیـابـانم بیـابـانم
.
چه وهم انگیز و دلگیرست شبهای غم و سایه
مـن از اشبـــاح انســانی گــریزانـم گــریزانـم
.
بده مهر آن قلم را که پر از غم کرده ای دفتر
نگـــاهـم تیــره و ســر در گـریبـانـم گـریبـانـم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس | |
|
سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس | |
|
سلام و درود استاد عزیزم سپاس | |
|
سلام و درود شاعر گرامی سپاس | |
|
سلام و درود استاد مهربان سپاسگزارم
| |
|
سلام دوست خوبم سپاس از لطف و توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی ست و زیبا ای کاش ادامه میدادید.
و انَّ النفس لامارت بالسوء الّا مارحم ربّی (سوره یوسف ع ایه ۵۳)