يکشنبه ۴ آذر
...می شوم شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۱۷ شماره ثبت ۶۳۱۵۶
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
لب کُنی تَر پیش چشمان تو ظاهر می شوم
یا به اخمت کوله می بندم مسافر می شوم
"در هوایت بی قرارم روز و شب پر می زنم"
بی پر و بالی، چنان مرغی مهاجر می شوم...
ساعتی هر روز،... در نزدیک قابِ پنجره
می نشینم چشم در راه تو ناظر می شوم
تا نیایی در دلم،... تشویش برپا می شود
عصرها آواره در این کوچه عابر می شوم
با قلم در دفترم، از وصف رویت آنقدر،...
می نویسم برگ برگش، تا که شاعر می شوم
می شوی منشور و ناشر می شوم در عهد تو
روزی آخر شاعر شعر معاصر می شوم
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.