يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
روی پیشانی اگر دل می سپردی چین نبود
با تو این عشقم اگر چه یکصدم تضمین نبود
دل سپردم سر به راهت تا کجاها رفته ام
هیچ فکری جز تو بر دردم به دل تسکین نبود
شب به شب با خاطراتت بوده ام درگیر چون
هیچ یادی این چنین در کام من شیرین نبود
برق چشمانت چنان بر آسمان تابیده بود
چون به مانندش که حتّی خوشه پروین نبود
شاید آن لبخند زیبایت نمی دیدم به خود
اشتیاقم با گذشتِ سالها،... چندین نبود
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو حکیمی⚘⚘⚘ سپاسگزارم🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
درود و سپاس بانو رحیم زاده⚘⚘⚘ ⚘⚘⚘ ⚘⚘ | |
|
ارادتمندم جناب استکی🌹🌹🌹 سپاسگزارم⚘⚘⚘ | |
|
درود بر شما جناب خدادادی⚘⚘⚘ بی نهایت سپاسگزارم🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
درودتان باد جناب نوری⚘⚘⚘ ارادتمند و سپاسگزارم🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
درود بر شما جناب پارکی🌹⚘🌹⚘🌹 سپاسگزارم، لطف دارید⚘⚘⚘ ⚘⚘⚘ ⚘⚘ ⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هیچ یادی این چنین در کام من شیرین نبود
درود