جمعه ۲ آذر
بارز شعری از اکبر رشنو
از دفتر سپهر نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۶۲۵۱۶
بازدید : ۸۸۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب اکبر رشنو
|
چقدردرپارادکس بودن
شوخ می شوی و صخره !
وگلبنان سیاووشان بر
جای جای ناهمواریهای جسارتت
می روید...
و صبح همیشه از
نگین نگاه تو
روشنی فردا را
می فهماند به ثانیه ،
که زیرامتداد جبر
به سنگینی های هایل
سر می کوباند ...
صدا باز می کرد ...
به پنجره ای که
پایش در انحنای کفشهای تنگ
جا نمانده ؛
" قرن لگد "
چموش را
زرد زهر ، بلبخند
در آهنگ مدرن
رام را قاطی می کرد ،
گام در گام تو !
گذاشته
همه جبر
می شدم به تبسّمت !
تقسیم دلم ، انار بود
چیزی شبیه توازن
هر دانه ،غریق تبسّمی سرخ
"ضربان "
دامنی طلوع می ریزد گلگون
به آغازی دراندیشه ی محشرصبح
و
عشق سرازپا ناشناس
روی به بارزترین بی جهت اهتزاز
شخم وشرحه بر سینه
بر یال افشا ن نفس
در هاله های برگهای گل
م ی د و ی د
واین همه اش
معنی قصیده ی بالا ی تو می دید
رنگین با و قارم !
زلف لخته ات
خضاب رفته در خون
موبه مو برایم معنی می شدی
کاش
سطری سپید از م ن تَ شَ رت
می ش د م...
ای ظهر جنون!
بی سایه ، باورهامون !
|
نقدها و نظرات
|
درودها وسلام سپاس از همراهی ارجمند وارزشمدارتون همیشه باشید به مهربانی ونیکوییهای خداوند بزرگ | |
|
درودها وسلام سپاس از همراهی ارجمند وارزشمدارتون همیشه باشید به مهربانی ونیکوییهای خداوند بزرگ | |
|
درودها وسلام سپاس از همراهی ارجمند وارزشمدارتون همیشه باشید به مهربانی ونیکوییهای خداوند بزرگ | |
|
درودها وسلام سپاس از همراهی ارجمند وارزشمدارتون همیشه باشید به مهربانی ونیکوییهای خداوند بزرگ | |
|
درودها وسلام سپاس از همراهی ارجمند وارزشمدارتون همیشه باشید به مهربانی ونیکوییهای خداوند بزرگ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپید زیبا
احسنت