جمعه ۲ آذر
خیابان های خیس شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۶۲۳۴۰
بازدید : ۶۷۰ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
درد را بــا خنــده پنهــان داشتـــم گویـا نشد
من به حس و عشقم ایمـان داشتم گویا نشد
.
در بیابـان هـای دلتنـگـی قــدم هـا می زنـــم
با خوشی ها عهد و پیمان داشتم گویا نشد
.
در میــان روز و شــب هــای کسـالـت آورم
با نگاهت قصد طوفــان داشتم گویا نشد
.
سرد شد حال و هوایم در خیابان های خیس
شـوقِ رفتــن زیــر بـاران داشتم گویا نشد
.
رفتــم از یـادت شدم با خاطـراتـت همـنشین
بـا تـو من بختـی درخشـان داشتم گویا نشد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد بزرگوار سپاس از لطفتان | |
|
سلام و درود استاد گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام دوست عزیزم سپاس از حضور پرمهرتون این حضور و نگاهتون هست که برایم عالیست | |
|
سلام و درود بر شاعر توانا سپاس از لطف و توجه جنابعالی نگاهتون زیباست دوست خوب | |
|
سپاس دوست گرامی | |
|
سلام و عرض ادب سپاس ها استاد عزیز | |
|
سلام استاد عزیز سپاسگزارم قلمتان مانا | |
|
واقعن زیبا قلم میزنید استاد مانا باشید و بنگارید .... به امید درخشش پر نورترتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست