سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      مهدی بیا

      شعری از

      سید رضا موسوی

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ۰۹:۱۵ شماره ثبت ۶۲۳۴
        بازدید : ۱۰۰۸   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید رضا موسوی

      مهدی بیا که سواران رسیده اند!
      وقتی برای شهیدان سروده اند
      تن بی شکیب به صلابه زند چو روح
      روحم به جسمم و جانم به لب رسیده اند
      به به چه صحنه ای انگار محشر است
      گاهی که مشرکان هم شما را ستوده اند
      ای کاش ببینی من غرق در گناه
      لیفی به جسم نحیفم کشیده گناهم نشسته اند!
      این آب و صابونها گناهم نبرده است
      عیبم -تمام گناهم- تو را از یاد شعرم نبرده اند
      آقا ببین پسرت ضعیف النفس گشته باز
      انگار مثل دخترکانت... عروسک دستش نداده اند!
      بگذار - قافیه -را من عوض کنم
      دیگر -ردیف - اشعارم برای بیان احساسم نبود و نیست!
      آقا؟!
      شما رئوف ابن رئوفی ای مهربان من
      دردی که دارم از نبود شماست و غیر از شما نبود و نیست
      ارباب؟!
      قد خم کنم که خاک پایت شوم به میل
      خاکی که جز صفا بخش زمزم شفا بخش عیسی نبود و نیست
      مولا؟!
      بی شک تو میرسی ز نور و از این به سیاهی نشسته مرد و زن
      ... از دولت سحر. چاووش دهد نوید:
      آمد کسی که قبل و بعد از او _ عادل و پاک _ قطعا نبود و نیست...
      ما مردمان ایران پاک
      با یک دل پر از فریاد انتظار
      پرچم به دست
      سردار این قیام یاری کنیم
      چو امتی که مثالش به الله نبود و نیست.
      سید رضا موسوی 18/1/91
      و من الله التوفیق
       
       
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0