يکشنبه ۴ آذر
...آفرید شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ۰۲:۰۶ شماره ثبت ۶۱۹۱۹
بازدید : ۹۶۳ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
خالق از اوّل دوصد انسان دلشاد آفرید
چون خوشی زد زیر دلها چند داماد آفرید
عدّه ای را هم عروس از بهر این دامادها
ویس و رامین، عشق شیرین بهر فرهاد آفرید
بعدها امثال این عشّاق بر روی زمین
مُد شد از این دست بسیار و به تعداد آفرید
عدّه ای را درد دوری داد و غم بر دل نهاد
بعد هم در ذهن هر یک خاطر و یاد آفرید
عشق بود افتاد در دلها خراب افتاد کار
چون که انسان را خدا از اوّل آزاد آفرید
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو حکیمی⚘⚘⚘ سپاسگزارم🌹⚘🌹 | |
|
سلام و عرض ادب بانو عجم⚘⚘⚘ سپاسگزارم | |
|
درود و ارادت جناب نوری⚘⚘⚘ برقرار باشید🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
سلام و عرض ارادت جناب انصاری🌹⚘🌹 سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد بزرگوارم جناب صادقی⚘⚘⚘ بی نهایت سپاس🌹⚘🌹⚘🌹❤ | |
|
سلام وعرض ارادت خدمت جناب رمضانی عزیز❤⚘🌹⚘ سپاسگزارم⚘⚘⚘ | |
|
درود بر شما مریم بانو⚘⚘⚘ سپاسگزارم⚘🌹⚘🌹⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست