يکشنبه ۴ آذر
تو را... شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ۰۴:۴۷ شماره ثبت ۶۱۵۷۵
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
تو را من دوست می دارم نگیر از من صفایت را
بیا درمان دردم باش عطایم کن دوایت را
ببین از شوق دیدارت شدم مجنون صفت حالا
به عشقت من دچارم خوب بنگر مبتلایت را
تو مِهری مستدامی در همین جا گوشه قلبم
نثارم کن محبّت های بی چون و چرایت را
شنیدم از زبانت دوستت دارم، نه کم، بسیار
چه خوش آهنگ من هم دوست میدارم صدایت را
اگر چه در خیالم هستی امّا خوب من، هرگز
اگر با دیگری رفتی، نمی بخشم خطایت را
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی⚘⚘⚘ سپاسگزارم | |
|
ارادتمندم جناب کاظمی⚘🌹⚘ برقرار باشید⚘⚘⚘ | |
|
سلام و ارادت جناب عباسی🌹⚘🌹⚘🌹 بهروز و پیروز باشید | |
|
درود و ارادت خدمت جناب صادقی🌹🌹🌹 سپاسگزارم⚘⚘⚘ سلامت باشید⚘ ⚘ | |
|
درودها جناب انصاری⚘⚘⚘ ارادتمند و سپاسگزارم | |
|
درودتان باد جناب دهکردی⚘⚘⚘ به مهر خواندید🌹⚘🌹⚘🌹 | |
|
ارادتمندم جناب نوری⚘🌹⚘ سپاسگزارم لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود