جمعه ۲ آذر
مرگِ رؤیاها شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۶۱۵۱۸
بازدید : ۷۲۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
.
رفته ای از رفتنت خون شد دلِ شیدای من
حسرتی بر پا شد از تو بر غمِ فردای من
.
من هنــوزم محـوِ آغـوشِ شبـانگـاهِ تـوأم
عکس و عطرت یادگاری مانده در دنیای من
.
لحظه های عاشقانه ماورای عکس ها
یاد آن دوران بخیر ای دلبر زیبای من
.
خسته از تکرار ساعت های بی تو بودنم
گریه ها دارد نگاهِ بی سر و سودای من
.
تا قطارِ عاشقی خارج شد از ریلِ وصال
ایستگاهِ آخرش شد مرگِ رؤیاهای من
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود دوست گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و درود سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر استاد گرانقدرم سپاسگزارم یلدا بر شما نیز مبارک | |
|
سلام و درود بر استاد مهربان و عزیزم سپاسگزارم از لطف و توجه شما شاعر زیبا نویس باعث افتخار است که اشعار بنده حقیر مورد پسند و توجه شما قرار گرفته حضورتان برایم باارزش است بزرگوار قلمتان مانا | |
|
سلام و درود بر شما سپاسگزارم استاد گرانقدرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.