جمعه ۲۵ آبان
تور قرمز شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۶۱۳۲
بازدید : ۶۸۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
صدا تو نمی شنوم
بین اینهمه صدا
لعنت من به کسی
که ما رو کرده جدا
من تو رو نمی بینم
توی این شهر غریب
لعنت من به کسی
که ما رو داده فریب
توی این دنیای سرد
من کجا و تو کجا
دلا مون پیش هم اند
اما دستامون جدا
یه علامتی بده
تا تو رو پیدا کنم
داد بزن "عزیز من" !
که تو رو صدا کنم
برو از برج بلند
بوسه فوت کن تو هوا
داد بزن "عزیز من" !
:تو کجایی تو کجا !؟
توی این دنیای سرد
من کجا و تو کجا
دلا مون پیش هم اند
اما دستامون جدا
تور قرمزی بکش
تو خیابونِ عبور
میدونی عادتمه
که میافتم توی تور
دو تا بادکنک بخر
بفرست به آسمون
تا دلامون بپرند
برسن به آشیون
توی این دنیای سرد
من کجا و تو کجا
دلا مون پیش هم اند
اما دستامون جدا
|